nedeľa, 22. júla 2012

American Dream

Už sa to určite stalo každému, že chcel niekam vypadnúť na veľmi dlho. Mne sa to stáva snáď každý deň na tom mojom krásnom Slovensku. Nedá sa to len tak, ale keď človek chce, dokáže všetko. Tak som sa odhodlala a môj sen sa stal skutočnosťou! :)


Keď som sem (do USA!:D) prišla mala som mierne zmiešané pocity, ale postupne som sa tu zabývala, aj keď iba na mesiac ale predsa.
Američania sa naozaj stravujú vo fast foodoch a majú ich tu kopu. Sú strašne hrdí na svoju krajinu a k turistom sú veľmi milí. Vlajky maju zapichnuté dokonca aj na malom trávniku pred domom.
  Keď im poviete že ste zo Slovenska môžete očakávať 2 reakcie.. 1. Wow cool a 2. ohhh what? :D


Kalifornia je síce slnečná ale ani to niekedy nestačí aby bolo teplo:D ako náhle zapadne slnko je zima. Ale aj tak môžem povedať, že je to tu krásne!


Oooo San Francisco, I love you!



Golden Gate Bridge
Vždy ma fascinovali tí Američania, ktorí sa turistov pýtali či vedia že Golden Gate Bridge nie je naozaj zlatý. AAA pozor, stalo sa to aj mne! Jeden človek sa ma to úplne vážne spýtal. Teraz je môj život kompletný:D




Áno už teraz milujem to mesto. Samí milí ľudia, s najväčšou hustotou gayov na meter štvorcový :D ale je to nenormálne sympatické. Raz keď sa nepresťahujem do New Yorku, tak sem určite! 












SIX FLAGS - raj pre ľudí, ktorí milujú adrenalín a neberú život až tak vážne :D


V Amerike majú 2 typy áut : 
1. Luxusné, úžasné a dokonalé
                                                                          2. zlatučkéé! :)





Universal studios!






 Ešte sa treba fotiť na pláži, veď sme v Kalifornii!! Oceán je nenormálne studený a na pláži fúka vietor takže som ani necítila ako ma asi 5. deň slnko kompletne spálilo:) YAY


 Najviac ma štve, že som tu už skoro mesiac a nestretla som ešte žiadnu hviezdu!! :D No kde sa schovávajú?! 
Užívajte si prázdniny tak dobre ako ja:) 
P.S.: ďakujem vám za viac ako 14 000 vzhliadnutí! :* Love youu

10 komentárov:

  1. závist! taky bych se tam chtěla jednou podívat :)a krásné fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. taky bych se chtěla podívat do Ameriky! Závit:D'¨(v dobrém).. pěkné fotky:)

    http://vitaestbonum.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. kráásne fotky ! a máš nádherné vlasy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. waau, tie fotky sú úžasné!! aj ja by som sa raz chcela ísť pozrieť do USA. krása! :)

    charmingdragonfly.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja sa chystam v septmbri, ale do NY.. :D nice photos :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Prenádherné!! Hneď by som šla za tebou :))) uži si kým to ešte ide lebo za chvíľku sa vrátiš spať na nudné Slovensko :D tipujem že je no ako v rozprávke isn't it? :)))) A fakt krásne fotky aj tá amerikan girl :**
    D. :*

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Biba už som ti povedal, že ti to nezávidím ale prajem :D a prial som ti to a viem, že si si to užila. Splnila svoje sny. Týmto aspoň ukazuješ ostatným ľudom, že si treba svoje sny plniť a ked to nejde tak skoro tak aspon veriť aby sa splnili. a trápnučký komentík od milujúcich blogeriek ti dám ešte krásníí fotečky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. nádherné fotky :)
    snad i mě čeká takhle krásná dovolenka

    OdpovedaťOdstrániť
  9. úúúžas.
    dúfam, že sa tam raz dostanem tiež:)

    OdpovedaťOdstrániť