sobota, 5. mája 2012

Portugalsko na Slovensku :)



Tento týždeň toho bolo na mňa až priveľa. . Prišli sem totiž študenti a učitelia z 8 štátov. Príchodom na Slovensko ukončili projekt Comenius na našej škole. Tak som mala doma Portugalku, u ktorej som bývala keď sme boli my tam a môžem povedať, že to bolo to najlepšie čo mi táto škola dala :D Dá sa povedať, že som zažila takmer všetky pocity. Napätie a zmiešané pocity v pondelok pred ich príchodom, že sa s ňou nebudem mať o čom rozprávať odišli hneď ako prišla k nám domov :D Potom sme ich aj s Veronikou a jej Portugalkou povodili po Bratislave. Večer sme zakončili v bare, kde boli aj jej spolužiaci s mojimi. Ráno som sa zobudila unavená, no to všetko bol len začiatok. Celý týždeň sme mali nejaký program a večer sme im vymysleli ten svoj. Ako všetci teenageri sme sa aj my takmer každé ráno zobúdzali s bolesťou hlavy. Aj od únavy aj od toho druhého :D Síce som bola zničená, unavená a prežívala som na energy drinkoch, ale bola som fakt šťastná. Zábava bola stále, pretože vždy bolo niečo robiť. A keď už nič tak sme ich učili naše (neslušné) slová alebo oni nás. A stále sme sa smiali. Čo smiali, my sme boli ako nadrogovaní. :D 


Fotky sú bez akýchkoľvek úprav. Nechcelo sa mi s nimi hrajkať, ale aspoň sú také úprimné :D


Večera v luxusnej reštaurácii






  Club bielych tričiek :D 

Fuuu a že škola? :D wtf to čo je? keď sme ich odprevadili a rozlúčili sa s nimi (veľmi emotívna chvíľka) museli sme sa tam vrátiť. Tak sme si s Marekom sadli do lavice a že čo teraz? nevedela som tam vydržať ani 3 hodiny! nie to ešte 6! :D tak mi prosím držte palce v pondelok, lebo už sa musím začať aj učiť. 
Je mi veľmi ľúto, že je už po všetkom, no dnes som sa vyspala ako bábätko sladkých 10 hodín :D






Mimochodom, všetkým Vám veľmi ďakujem za prekročenie 10tisícky!:)) som veľmi z toho nesmierne šťastná. Ako takú menšiu odmenu bude v ďalšom príspevku Giveaway!:) takže sa máte na čo tešiť.


xoxo 

9 komentárov:

  1. to musí byť super tieto výmenné pobyty :) držím ti palce v škole,vydrž to tam :D a teším sa na giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  2. my takéto veci nerobíme u nás ..:/ :D
    abeilleslife.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Looks like a lot of fun

    Come and visit my Blog:)

    http://fashioncupcake-sinchen.blogspot.de/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hello dear ^^ your blog is so pretty! let's follow each other, would be fun :)what do u say?:X

    FashionSpot.ro

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj :) prvá fotka pod článkom je devín? :) a na ďalľích fotkách to sú určite portugalci :) iný fešáci :) hí :D

    OdpovedaťOdstrániť