nedeľa, 27. mája 2012

Dobre ako má byť :)



Ahojte milí moji! Som v plnej kráse späť. Tieto týždne toho bolo dosť veľa. Vlastne ani nie,ale ja si dokážem vytvoriť robotu aj z ničoho. Najviac teraz musím zabrať v tej našej krásnej škole, do ktorej celý rok chodím ako do centra voľného času a ku koncu roka si poviem, že by sa hodilo nachytať dobré známky. Tak makám. Alebo sa aspoň robím, že makám. 
Awesome Weekend
Anyway, tento víkend si zaslúži článok! Po tom všetkom bratislavskom strese sme so Silkou vypadli na kľudnú chatu pri jazere. Smog, autá a betónovú džungľu na dva dni vystriedala ozajstná príroda. :) Relax, kedy sa len tak pozeráte na vodu a nerozmýšľate nad jediným problémom. Pre mňa, ako panelákového živočícha táto čistá energia pôsobí ešte viac a dúfam, že bude čo najdlhšie. :D  


Trošku som sa zahrala na fotografku :D 


Le Chata


















 Raňajky


Duckface po ránu




 Susedstvo





 Lake
 










P.S.: Giveaway bude naozaj už čoskoro, pretože ešte nemám nafotené darčeky. Viem, že je to tá najľahšia vec, ale ani si neviete predstaviť aký lenivý človek som a neviem sa k tomu dokopať! :D 


     Don't forget

Majte saaaaa  

3 komentáre: