sobota, 14. apríla 2012

Prežívam a zatiaľ žijem :D

Hey guys wazaaaaap? :D  Taaak včera bol krásny deň no nie? Piatok 13teho! Muhahaa:) Mne osobne sa na šťastie nič zvláštne nestalo ani nikdy pred tým čo si pamätám. Nemáte vy nejaké skúsenosti s piatkom 13teho? :D 


Trip!
Večer sme sa s kamarátkou rozhodli že trochu prevetráme peňaženku pochodíme nočnými uličkami v meste. Veľmi sme toho nepochodili, skončili sme v podniku ale domov sme sa vrátili o 3 ráno:D 


Trošku nature do života
Dnes sme sa s ocinom rozhodli niekam sa previezť a ja som si teda zobrala foťák, že niečo pofotím na blog. Už išlo do tuhého, zapnem foťák a na displayi mi to zahlási, že interná pamäť je preplnená. Ja hlava deravá nechala som zapichnutú pamäťovku v počítači. Tak som mala záložný plán a niečo som nafotila mobilom aspoň.


Here they are




Toto je normálne niekoho dom. Ach žiť tak v ňom! :D krásny

Nevyzerá tá tráva ako koberec? 

That awkward moment when your dog stole you your headphones and you realize that he looks cooler than you! Love him 
(Po fotení dostal piškotku) :*







A na koniec moja maličkosť :D 

Chcem ísť niekam do zahraničia! Right now:(
Keby som mohla, hneď si zbalím kufre a nevidia ma tu. Pôjdem na letisko a tam sa rozhodnem kam pôjdem. Vlastne čo sa budem rozhodovať. Precestujem celý svet. To je sníček :D


....

Nechce sa mi na to ani pomyslieť, že za chvíľu je zas pondelok. A, že pred troma dňami boli ešte prázdniny? Lol.. mne sa to zdá akoby od vtedy ubehol mesiac. 
No pozitívne je, že za pár týždňov ku mne príde kamarátka z Portugalska, u ktorej som bývala týždeň, minulý rok v rámci jedného projektu na našej škole. Tak sa tešíííííím! :) Aspoň na niečo je tá škola dobrá. Ale aj tak nech už skončí. :D 


Sa smejem :D 


Xoxo

18 komentárov:

  1. Zlate :)) Timo je ale dobry model ;):D Ten dom si kde odfotila ? :O Aj ja uz chcem sprostej skoly koniec!! Ten posledny vtipek je parada :))) Tesim na ten novy diel Glee este som nemala cas si kuk ale urcite najdem, potom musime poklebetit;) čus :)

    D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten dom uuuuf ani neviem kde to bolo ale niekde pri Blave:D som rada že si si už pozrela Glee, potom musíme ďalší diel aaaa :)))

      Odstrániť
  2. Já jsem třeba v pátek 13. měla svůj maturák, to bylo boží :D
    V tom době bych teda žít nechtěla, vypadá strašidelně ;)
    A trollí obrázek je skvělej :D :D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak snáď si si ho užilaaa:)
      to hej ale veľmi pekný je:)
      ďakujeem:)

      Odstrániť
  3. parádní fotky:) hlavně ta se psem!:D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jee Timo jaky zlaty tam je :)
    Piatok 13. je u mňa skoro každý deň v škole :D ale taky piatok 13. som eŠte nemala alebo aspoň o tom neviem :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvělé fotky. V pátek se mi zrovna moc nedařilo, ale vůbec jsem o tom, že je 13náctého nevěděla! :D Až když jsem se podívala do kalendáře :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeem :) mne to došlo už ráno keď som sa pozrela na dátum ale tiež by som si to inak nevšimla :D:)

      Odstrániť
  6. Moc pěkné obrázky :-)

    http://janeandherworld.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. nádherné fotky a máš zlatého psíka :)

    http://anett-fashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. that pics are awsome did you take them?

    www.meryswardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. V pátek 13. se mi asi zatím nic zvláštního nestalo:) a doufám, že i nic nestane:D
    jinak ty fotky jsou nádherný:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej hej presne :D radšej nič ako niečo zlé :D :)
      a ďakujem:)

      Odstrániť