nedeľa, 1. apríla 2012

Ohhh sometimes I love my life





So, dlho som sa neozvala viem. Je mi to ľúto!:( ale mala som toho dosť, alebo sa mi nechcelo, alebo som nemala o čom písať alebo si nepamätám. Každopádne mám pre vás novinku čitatelia moji!!! Nie je to len taká obyčajná novinka, je to naozaj NIEČO!!!   




ÁNO PRESNE TAK!! Leto 2012 bude najlepšie, najvýnimočnejšie, najbláznivejšie, najamerickejšie!!!! a teraz sa držte:D.. JA IDEM DO CALIFORNIE!! 4.7. sa to stane!Je to jazykový pobyt takže o to lepšie.. My american dream will come true!:)  Celý mesiac plný ľudí zo všetkých kútov sveta, slnka, angličtiny!! AAA stále tomu ale nemôžem uveriť:)  Sny sa naozaj plnia:) ešte trošku emócii: oivhiodjhncoidsjhcdoslkjmspklcjsolckjndskijcnsbcôdslkcmjolpxykmjckylcmnyxkcmyxlkcmc ááááááááááá!! :D 


P.s.: New York mi sľúbil že na mňa počká:) :D


Vyhrali sme v lotérii
Bitch please...


Btw taká nuda dosť tento víkend tak sa Bianka fotila.. a kam inam s fotkami keď nie sem? :D



AAAA mám nové okuliare(dioptrické) no nemiluj ich..:D 




Ešte som si pozrela krásny film Hugo. Toho malého herca milujem




*LE JOKE


That awkward moment when you realize that your dog know the truth







My inspiration




With love Bibs 


xoxo

16 komentárov:

  1. cozeeee, tak to si musis uzit a velmi vela pofotit!!: )
    btw, pesnicka je perfektna!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno určite pofotím, užijem a potom tu všetko uvidíte!:))a ďakujem :)

      Odstrániť
  2. ty musis toho tima prihlasit na miss: najkrajsi usmev :D
    :))
    a californiu zavidime :))) ♥
    LUBIM TA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. juuj moja :D pôjde tam s tebou:* ver tomu že aj ja si ju závidím!:D :P
      aj ja ťa ľúbim ňuňu:* ♥

      Odstrániť
  3. gratulujem, neviem si predstavit lepsie stravene leto! :) musis nam to poriadne zdokumentovat :) inak dakujem velmi krasne za balicek, dnes dorazil a straaasne ma potesil ;)

    MishellaWay

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej hej jasné všetko povinne!:) už to došlo? super tak som rada:) nemáš vôbec zač:) dúfam, že sa páči:))

      Odstrániť
  4. Nemáš zač! Napsala jsem ti e-mail s tou adresou ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  5. hej už som poslala balíček tak dúfam že dojde!:))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. gratulujem :) dúfam že aj ja raz na taký pôjdem ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. to bude najlepšie leto,

    lesimple.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. už teraz dopredu ti prajem krásne leto :)

    OdpovedaťOdstrániť