nedeľa, 22. apríla 2012

Čas sa zastavil

V piatok k nám prišla mamina kamarátka z Talianska tak sa včera rozhodli, že si pôjdu pozrieť krásy Smolenického zámku. Ja som nemala nič na práci, tak som sa k nim prisockala:D 
Naozaj krásne prostredie tam bolo a nebyť tých všetkých áut a pár turistov, som si vedela predstaviť, že sa čas na chvíľu zastavil. Moje problémy na chvíľu vypršali z hlavy a užívala som si krásnu prírodu.


Le Zámok















A truly strong person does not need the approval of others any more than a lion needs the approval of sheep.






Pre niekoho celkom obyčajné hodiny. Pán strážnik čo stál pri nich povedal, že sú to obyčajné poľské hodiny, za 15 éčok. No mňa upútalo niečo iné. Ten takmer neviditeľný nápis New York nad šestkou:D
 No neodfoť to!

Pri odchode som natrafila na značku, ktorá mi zlepšila náladu. Tak som neváhala a musela som si ju zvečniť:) So don' t worry & BA happy! :D 


Taký menší vtipík


Babka vyberá v banke peniaze a slečna pri okienku jej hovorí: "Pani, tu dole sa musíte podpísať!" "A čo mám napísať, dcérenka?" Tak ako keď sa podpisujete na listy." Babka teda zobrala pero a napísala: Všetkých Vás pozdravujem! Vaša babka.






A na koniec silno zmysluplný obrázok :D preto sa mi páči! :) 


By the way Blogger už definitívne zmenil design:P viete sa v tomu vyznať? Lebo ja minimálne:D 

Byee:)

5 komentárov:

  1. Ty fotky jsou náááádhernéééé :). Hahaha, vtip úúžasný :D.
    A já si nový design bloggeru preventivně už nastavila předem, abych se právě vyvarovala téhle situaci :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fotky su krásne :) ... ale ten vtip ma dostal :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. v smoleniciach je nááádherne! tie hodiny chcem domov

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tá fotka s hodinami je úžasná !

    OdpovedaťOdstrániť