nedeľa, 11. marca 2012

Sweet dream or beautiful nightmare

Dnes som mala čudný sen. Pekne čudný. Snívalo sa mi že som bola s nejakým chlapcom na dovolenke. toho chlapca v sne som v živote nevidela a ani ho nepoznám dokonca si už ani nepamätám ako vyzerá. V tom sne som ho tiež v živote nepoznala, a predsa tam bol so mnou, ale poznáte ten pocit, keď sa s niekym rozprávate pár minút a zdá sa vám, že ho poznáte celý život? Presne tento pocit som mala. Keď som sa zobudila, ani som nechcela otvoriť oči aby ten sen neuletel do neznáma ako ostatné. No musel. A ja teraz nad tým musím stále rozmýšľať a nejde sa mi ani učiť ani nič.. 


Najlepšie.. Celý víkend cvičím na klavíri jednu pesničku. Dnes som si ju prehrala a bola som na seba hrdá ako som pekne hrala a že snáď ma učiteľka pochváli. Potom som si pustila tú pesničku na Youtube. Hrá ju tam malý japonec a znie to oveľa lepšie ako moja verzia a ešte k tomu úplne inak. Takto mi pokaziť radosť! ahh 


Vampire's weekend 
Jo! po mesiaci som si našla čas na mojich milovaných ♥ a pozrela som si rovno 3 chýbajúce časti do celku. Výhodou mojej zaneprázdnenosti je že nemusím na novú časť čakať celý mesiac ale ide už o týždeň yay!:) 




I Love Birthdays of my friends! 
v piatok sme zažili big party in Las Vegas u Mafinky, ktorá mala narodeniny v sobotu. Ešte raz jedno veľké HAPPY BIRTHDAY! 





kuťu!
Mojej maminke sa podarila super momentka 

Okrem iných pesničiek sa neviem zbaviť ani tejto 

Pekný týždeň prajem:) 
B.



10 komentárov:

  1. Toby :D:D:D::D:D:D:D:D:D:D: ♥
    dakujem ti chrobacisko :)
    uzili sme si/uzijeme si

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásný fotky a přeju ať se sen stane skutečností ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak z té poslední fotečky nemůžu.. Tak rozromilééé - to snad není ani možný čéče.. :D .-***

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty jsi miláček, viď? ;-)
    Já si nikdy v životě nezapamatovala žádný sen...možná je to tak ale lepší ;-)).
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  5. I did not know about ur blog and is so cute! i'm following u now :) what about following eachother? :)
    www.meryswardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Love Vampire Diaries series, and True Blood series and the Twilight Saga.....
    :)
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krásny havo, aj moja stále zíva takže máme podobných fotiek oveľa viac :)

    OdpovedaťOdstrániť