pondelok, 5. marca 2012

Niečo



Zas sa ma snaží zruinovať škola, no zatiaľ sa je to úspešne nedarí. tak je začiatok týždňa, uvidím aké to bude v piatok.
Anyway v sobotu má naša Mafinka narodeninky! chystáme jej so Silkou silné prekvapenie. Nemôžem to sem napísať lebo si to momentálne krvopotne číta v domnení že sa prerieknem:) žiadne také! :) Momentálne žijem pre piatok a sobotu. 



You make me laugh at things that aren't funny. 
You help me when I need a piece of advice. 
You know when I am sad.
You always make me smile when I am upset. 
You are making my day, year, life,.. 
Love you so much my squirrels 




Les Miserábles - Bedári (aneb byli sme v Prahe volé)
Najkrajšiu sobotu som zažila s rodinkou. Už v decembri som spozorovala na nete, že v marci prichádza do Prahy muzikál Bedári. Neodolala som a objednala som dva lístky. Jeden som darovala kamarátke Monike ako darček k narodeninám. Keby že nahrávam jej reakciu keď sa dopočula kam ideme tak ju sem dám, no mám to uchované len v spomienkach. Môžem vám k tomu povedať že bola nesmierne šťastná! 
A to isté aj ja! obrovská sála, krásne kostýmy, pútavý dej a neustále spievanie, mi urobilo zážitok na celý ďalší mesiac. 








Trošku sa smejem 

Hovorí učiteľka malému Lászlovi: 
-povedz mi zviera na P:
Lázslo odpovie:
- potkáň. 
učiteľa pokrúti hlavou a povie: 
-tak teraz mi povedz zviera na D: 
Lászlo hovorí: 
-Dva potkáne.
Učiteľka skúša ďalej: 
- Tak mi povedz zviera na Ž: 
Lászlo hovorí: 
-že by tri potkáne? 


šla do lesa.. ZRUDA
šel za ní... RUDA
ukázal ji... UDA
Ona řekla... DA
a ozvalo se... A 
:D


Leží mravec na tanku, pomaly sa prebúdza po opici a hovorí: 
"Kokos, vždy keď sa takto ožeriem dotiahnem domov nejakú blbosť." 


Len mi prišiel vtipný tento obrázok :P 
Taký labužník je z neho






Ďalej vám ďakujem za skvelé komenty a nával followerov:) neskutočne si to vážim, všetky návrhy na články si čítam a snažím sa ich zosumarizovať v hlave postupne ich sem budem dávať. Možno budú dosť nepodarené, ale snáď sa to naučím:) viem že vám stále ďakujem, ale jednoducho ma robíte šťastnou! :) 
      






 xoxo 



5 komentárov:

  1. Super příspěvek! Už jsem zvědavá co bude za narozeninové překvapení :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ďakujem:) no len silno dúfam že sa bude páčiť:) :D

    OdpovedaťOdstrániť