utorok, 20. marca 2012

Nič nie je isté











GIWEAWAY sa skončila a je vyhodnotená! Gratulujem babám Cath a Mishella. :) 

Ostatným ďakujem za zúčastnenie a bude iiich ešte veľaaaa! máte sa na čo tešiť:)


Leto je s vami farebnejšie:D 
LETO! 


Že 1. jarný deň
Tak som to vystihla že akurát dnes píšem článok. Vonku je už pomerne teplo, príroda sa pomaly začne prebúdzať a ja sedím doma trošku chorá s boľavým okom. :D Nevadí, ono to prejde a zas si budem môcť na plno užívať pestrofarebné doobedia v tej mojej krásnej milovanej škole:) JOU!







*TOTO bude možno zmena zmien!* 
 Viac v ďalšom príspevku:) 
PáPá

14 komentárov:

  1. aaa ako sa tesim :) dakujem velmi krasne, made my day :) zvedava som na tu zmenu a oci ma momentalne tiez bolia, vcera mi nafukalo asi :D

    MishellaWay

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada že som ťa potešila:) a je to možné:D asi sa len zdá že je tak teplo :D

      Odstrániť
  2. Juj cic krásne a už je tu slunce a tešíme sa o to viac spolu a leto ;) <3 :*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hi Bibs, thank you for your lovely comments. I am following you back.
    You are certainly welcome to check on my new posts.
    xx http://sepatuholig.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásné fotky :)

    u mě na blogu taky probíhá giveaway, zvu tě! :)
    http://frozen-mammoth.blogspot.com/2012/02/narozeninovy-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jaj konecne jar a aj ja som chora akurat teraz :D

    denivevericka.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. really like your blog!
    keep posting and go for it!!


    xx

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krásne fotky :) tú prvú si viem predstaviť aj ako obraz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jéj, děkuji! Odepsala jsem ti na meil, vůbec jsem to nečekala, tak jsem nechodila na meil, děkuji ještě jednou, moc! :)

    OdpovedaťOdstrániť