nedeľa, 5. februára 2012

Love and another drugs :D





Zimaa, zimaa a ešte raz zimaa! Všade a stále! To taký teplomilní ľudia ako som ja ťažko zvládame. Ako je to možné, že už je skoro jar (teda pre mňa) a stále je čoraz menej stupňov na tom teplomeri?! Najhoršie je že mi nepomôže ani keď mám na sebe 30 vrstiev :D z toho mrazu mi až mrznú kosti. HATE IT! 


Ešte mám aj nedostatok krvi, keďže som musela ísť dva krát na odbery. Milá pani doktorka totižto prvý krát nevyšetrila moju chudokrvnosť ale moju pečeň! Ale pozitívna vec je, že pečeň mám v poriadku! :D:D
Poznám ľudí, ktorým by tie listy až vypadávali zo schránky. A poznám seba a viem, že by tam nebol ani jeden :D


"I used to say I and Me.
Now its us, now its we."

Valentín
O chvílu je Valentín a ja stále neviem čo si kúpim :D ale nie.. Teraz vážne!!! 
Všade čítam ako veľmi nemáte radi Valentín. Ale to asi nikto keď je sám. Pochybujem, že keby Vám niekto dal na Valentína kvety, alebo by si na Vás hoci ako inak spomenul tak to odmietnete, lebo vy neoslavujete Valentín. Určite by Vás to potešilo. Ani ja nie som rada, že nikoho momentálne nemám. A niektorí to až preháňajú, to áno. Srdiečka, kvetinky, plyšáky, blbostičky,.. Na toho druhého si treba spomenúť každý deň, nie len tento. Ale teraz už ten človek, čo založil túto tradíciu za to nemôže, že ste sklamaní z lásky. 
Po láske túži každý. A kto prehlasuje, že nie, ten klame sám seba.  


klikajte: mafinrandom.blogspot.com   neoľutujete:) skvelý blog!


aaa môjmu iPhonu pribudlo oblečenie :D 


V tej krutej zime sa poriadne nedá nikam ísť. Tak sme sa vybrali so Silkou a Mafin do čajovne. Popili sme čaj, oteplili sa ako najviac bolo možné a išli sme sa pozrieť do tej zimy na protest. Hneď sme vedeli že to nie je miesto pre nás, tak sme sa radšej odtiaľ vyparili. Akože banán by som si hodila :P ale si predstavte, že by na nás pustili to vodné delo, veď by sme tam zamrznuté stáli dodnes! :D 








Mimochodom začala som chodiť na spev. Bola som zatiaľ na prvej hodine a môžem povedať, že moje prvé dojmy sú totálne pozitívne. Nie z môjho "spevu" :D ale z prostredia, mojej stále mega pozitívne naladenej učiteľky:)  a sympatických ľudí! :) keď budete niekedy počuť zvuky ako škriabanie nechtami po tabuli, trúbenie vlaku, či párenie mačiek tak spieva Bianka! :) :D 



4 cities 4 lives 

:)

Niekedy je dobré vidieť svet ružovo 

"Keď túžiš po niečom, čo si nikdy nemal, urob to, čo by si nikdy neurobil!"




Zasa raz trošku života do toho humoru :)


Teoria relativity:
V posteli ráno: je 7:00, zavrieš oči na minutku a je 7:55.
V práci/škole: je 11:10, zavrieš oči na desať minut a je 11:11. :D

Milé Bravo
Kedy budem mať prvú menštruáciu?!
Mám 17 rokov a stále nič. Moja sestra ju mala keď mala 14 rokov. Trvá to dlhšie keď som chlapec?!


Boli traja Číňania - Bu, Chu a Fu. Všetci traja šli do Ameriky. Bu si zmenil meno na Buck, Chu na Chuck, no Fu sa radšej vrátil do Číny.


Prváčik bol prvý deň v škole. Na druhé ráno ho mama budí:
-"Janko, vstávaj, musíš ísť do školy!"
-"Čože?! Ešte raz?"






:D:D



Realita :D

Forever alone:( :D



Majte sa (radi) 

 prosíme si leto:)

6 komentárov:

  1. Ty moja Valentínka <3
    Krásny bloček, tie obaly na iPhone- Závidím !!(ak keď nemám ajfon nevadí) :D
    Tie vtipy :D Tak som sa smiala :D
    Fotky žúžové!!!! :))))

    Ja a ja si tiež prosíme leto, takže nabudúce ideme tančiť Tanček oteplenia( ak taký vôbec existuje, ak nie čo už vymyslíme :P)

    P.S. som rada že pečeň máš v poriadku s láskou tvoja závislá čitateľka

    D.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Uplne úžo žúžo už raz som to sem písala ale nejak to sem sa nenalepilo nasmiala som sa a do tych mest pojdeme určo sice ty si už bola tom prvom ale ja ne a pojdem ta či peši alebo inak :D <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. dakujem ti bibi :)

    a forever alone vtipny na mna vzdy budu sediet :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ďakujem vám lásky:**
    ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. veeeeľmi dobre, wind of youth....

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Máš pěkný blog :) taková sbírka krásných obrázků, maličkostí..a dohromady vše tvoří skvělý celek! :))

    OdpovedaťOdstrániť