nedeľa, 19. februára 2012

V-day=B-day

Hlásim sa Vám všetkým o rok staršia, vyoslavovaná, vydarčekovaná a spokojná:D 


Všetko sa to začalo v utorok. Na moje narodeniny:).. Okrem písomky z chémie to bol úžasný valentínsky deň, ktorý sme oslávili s Mafin a Silkou v čajovni. 


Pokračovalo to v piatok kedy sme mali party hardy so Silkou a Denisou♥ silno sme partyovali v kruhu skvelých priateľov a ponachádzali sme tam ľudí, ktorých sme ani v živote nevideli. 
pár fotočiek tu: 




Sobota totálny chill po preflámovanej noci a Nedeľa bola rodinná. Ani sme s mamou nedúfali, že stihneme navariť pre 10 ľudí, no nakoniec sa to všetko podarilo, už je po všetkom a môžem si naplno užívať prázdniny:D 


Takto to dopadlo:


Krásne darčeky za ktoré všetkým ďakujem!!! :) 


Nedeľná rodinná idylka
*mladá generácia*





cake made by mommy 

šťastná Bianka á la ryba sladkovodná


Znamenia? 
Tento týždeň vidím všade srdiečka :D sú tu tri možnosti: 
a) Je na ceste nový objav
b)som šialená(čo som):D
c)už sa mi aj príroda a jedlo smeje, že som alone :(  :D

(ten lampión prianí sme úspešne vypustili do sveta s Masim presne 14.2. Tak prianie splň sa:D) 


Rada by som sa Vám všetkým poďakovala. Nie len za tento týždeň, ale za to, že mi spríjemňujete každý jeden deň môjho života. Nesmierne si Vás vážim. A taktiež ďakujem aj všetkým Vám, ktorí čítate môj blog a prispievate svojimi komentármi:) veľa to pre mňa znamená 


Chcela som spraviť aj Giveaway ale nejako som to nevedela tak mi to musela pekne Mafinka(ďakujem:*) vysvetliť :) takže sa začnite tešiť



 made with love  
B.

15 komentárov:

  1. Uplne super mici a naša oslava bola best! <3 :* super bolo videla som ludi co som riadne dlho nevidela a spoznala som tiez zaujimavych a super spomienky mam ako napr. vykydnutie sa na zem :D a ta fotka šťastná Bianka á la ryba sladkovodná...skapala som s toho popisu :D krásne :) :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak tomu ver:D nikdy na to nezabudnem:):*

      Odstrániť
  2. <3 čo ti poviem nemám slov <3


    D.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jééé ty máš tak krásný blog, proč tě ještě neznáme?
    jsme tvé nové fanynky, přidej se k nám na http://handbagforladies.blogspot.com/ a udělej nám radost! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak už sa poznáme:)sledujem vás:) a ďakujem

      Odstrániť
  4. Pěkné fotky!
    Moc hezký blog! - Sleduji a budu ráda, když se i ty staneš mým členem:)
    http://janyany.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Všechno nejlepší!!!Hezká barva vlasů :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. dodatocne vsetko naj!:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahojky....fotky máš skvělé! A mám chut na tvuj dort! A doufám že je na cestě nový objev!! A sleduji tě...doufám, že budeš taky :))) děkujjio :)

    www.likeadivaweb.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Síce neskôr,ale prajem ti len to najlepšie,veľa zdriavia,šťastia,lásky a prajem ti tiež,aby sa ti splnili všetky tvoje sny :) Dostala si pekné darčeky

    OdpovedaťOdstrániť
  9. fuuha, tak to máš zásobu čokolády pomaly na mesiac. :D :D a krásnu tortičku si mala. asi bude teraz trochu od veci priať ti všetko najlepšie, ale aj tak - všetko naj ;)

    OdpovedaťOdstrániť