streda, 22. februára 2012

Mesto môjmu srdcu najbližšie



To ty si mi srdce vzal,
rozum pomotal,
hlavu si mi zanietil,
hlas tvojích ulíc
mi v ušiach zanôtil.

Niekedy sama neviem
či sa strácam a či plávam
Na dedine, v meste..
Ľudia moji, kde ste?
Síce skrývam túžby svoje
telo nenahradilo mi stroje.
Len tíško verím v zázraky
Všímaš si moje náznaky?

Uchopiť ťa neviem,
No toto ti poviem:
Si pre mňa mesto lásky, kde chodievali sveta krásky.
Si pre mňa najúžasnejším muzikálom, so stále novým repertoárom.
Si pre mňa láska samotná, ktorá ma znova a zvova namotá.
Si pre mňa vášeň, ktorú nevyjadrí žiadna báseň.
Si pre mňa sen, v ktorom sa dejú veci skutočné.
Si pre mňa film, kde prežijú len duše statočné.



Žiary Manhattanu sa na mňa dívajú.
Čo to, komu tam ľudia kývajú?
Keď spomínala som krásky sveta..
Ach, nedokončená to pre mňa veta.
Kde som to skončila?
Ó áno, za tým veľkým mostom
Rozprestiera sa húževnatý Boston.
O ňom ja však nesnívam viac
Do môjho mesta chcem vstúpiť sto tisíc ráz.
New York-mesto,ktoré ma núti
zamilovať sa zas a zas.
Pre niektorých matkou nestarnúcou,

pre mňa miesto kde aj pouličná lampa

zvedie vás nekonečnou inšpiráciou.





*Pre všetkých, ktorí veria v svoje sny* 
B. 

13 komentárov:

  1. Krasne ciciak! <3 :* raz sa tam určo dostaneš ja to VIEM!a ty v to VER! a viem že tam budeš! tak ako ja v ParíŽi! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ...krásne fotky, já tam chci hned a už se nevratit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. úžasný blog :) Prosím navštív ma a keď chceš môžeš mi dať aj followera :) Vopred ti veľmi veľmi pekne ďakujem :)))

    jojaslife.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ďakujem vám a Silka ty sa do Paríža určite dostaneš :).. na tom sme rovnako:P ani ja by som sa odtiaľ nikdy nevrátila

    OdpovedaťOdstrániť
  5. super fotky:-) Jsem nový follower a byla bych ráda, kdybys byla i ty můj:-)

    Můj blog: http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Váu, krásně vybrané fotky New Yorku :-)) a nádherný design blogu.. no určitě se ještě zastavím ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásné fotky, taky bych se tam chtěla jednou podívat, tak snad se mi poštěstí :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nádherné fotky New Yorku. Mým vysněným městem je zase Londýn. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. milujem New York a už len kvôli tomu mi je hneď aj v škole lepšie, keď si pomyslím, že raz si zarobím na cestu tam :)

    krásne fotky, ten text je tvoja tvorba či ako, ale úžasne to vystihuje

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ja som v new yorku bola pred par rokmi, tiez som o nom snivala dlhe roky ako ty. pocit na nezaplatenie ked sa ti splni sen, drzim ti palce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. jednou se tam určitě musím podívat! :)

    itsjustaboutfeelings-lalique.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť