sobota, 7. januára 2012

Ako z iného sveta





V poslednom čase je to so mnou dosť divné. Akoby všetko okolo mňa fungovalo a ja proste stojím na mieste a neviem sa posunúť ďalej. Len tak si chodím po svete a neriešim problémy ani ktoré sa ma týkajú a keď aj niečo robím nevenujem tomu až takú pozornosť. Proste je mi teraz nejak všetko jedno. Naozaj si pripadám ako z inej planéty. Snáď to za chvíľu prejde. :D
Just stay strong.


BTW
Celé tieto prázdniny ubehli na môj vkus až priveľmi rýchlo. Keď si predstavím, že v pondelok  začne zas ten (t)error, prevracia sa mi žalúdok. Niečo na tom aj pravdy bude, že keď sa človek zabáva, čas plynie rýchlejšie. 
Inak vedeli ste, že keď v slove LIFE zmeníte 2 písmená a jedno odoberiete vznikne slovo FUN? :D Ponaučenie znie LIFE IS FUN! :D




Zrod prvých fotiek
dá sa povedať, že som celý čas len nesedela doma. S Marekom sme sa vybrali fotiť na Železnú studničku, z ktorej sme sa prekvapiteľne dostali až na Kolibu. Môj nový foťák mal teda premiéru čo sa týka fotiek prírody. Do vtedy videl len moju tvár a moje super grimasy či pózy a myslím, že keby mal ústa už by ma hádam aj opľul :D 








Nie je tu tých fotiek veľa, pretože väčšina sa podobá. Len sme sa učili :D. V ten deň som nemala veľmi dobrú náladu(preto sa ospravedlňujem za napáchané škody), no nakoniec z toho bol celkom pekný deň.


A viem že ste veľmi zvedaví na moje ksichty takže here they are :D :






Našla som nejakú starú tetovačku a pripomenulo mi to staré časy tie tetovačky zo žuvačiek :D . No ale presne na to miesto si dám na svoju 18tku niečo vytetovať. Ešte sa rozhodujem, že čo, ale určite tam niečo bude! :D


Juuuuuj trikooo už je mojee ♥ finally


A zasa som si ja hlúpa pozrela super extra romantickú komédiu Záložný plán(už 2. krát). Tak ma nemohol neupútať super extra herec Alex O 'Loughlin po boku Jennifer Lopez.

Niekedy tuším v stredu :D  v kine s dvoma S ( Silkou a Simou) na Alvin and the Chipmunks :D 
Alviiiiiin 

Thursday- Ladies Night 
S mojími dvoma ladies Lusi a Silkou sme si urobili druhý Silvester a neskutočne veľa fotiek :D
Postupnosť bola takáto: Najprv sme sa zmaľovali ako na nejaký ples a nakoniec sme to zabili nakreslenými fúzmi a lá gangsta :D 









Keď si to tak uvedomím a viem, že je to od mňa egoistické, no najradšej by som bola 

A keď mi nevyjde moja naplánovaná kariéra, tak si jednoducho otvorím malú ružovú kaviareň alebo čajovňu na rohu ulice v Paríži, alebo v inom hlavnom meste :D 

*Buďte na seba dobrí :D 

5 komentárov:

  1. Aááá :D tam ma Paul znásilňuje :D sexuálne toto ale výde a potom otvoríś ako hereča tu kaviareň! :D a ja budem in Paris 1 záaznik jasné?!!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jeee jee bianka mozem v tej kaviarni hrat na klaviry?:DD




    a fotky su mega mrte drte neznasam ta za tu zrkadloveckuuu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. moja rada, otvor si ju v Berlíne, najuzasnejšie mesto

    saschanitra.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tam som ešte nebola ale raz ho určite navštívim:)

      Odstrániť