štvrtok, 29. decembra 2011

Something ends, something new starts ♥

Ako som sľúbila, idem sa snažiť svoj sľub dodržať. Posledný príspevok v roku 2011!!!




Koniec roka je niečo ako čas pred spaním, keby si premietate celý deň a rozmýšľate nad tým čo by ste urobili alebo povedali inak, či možno nepovedali vôbec.Mne sa na konci roka deje niečo podobné. Spomínam na to, čo mi tento rok priniesol, čo mi vzal.. Premýšľam ako by som to všetko urobila inak, keby som mala v rukách stroj času. 


No tento rok bol pre mňa aj plný radosti, skvelých zážitkov s priateľmi, bez ktorých by som si život nevedela predstaviť ♥, prekvapení, strachu, vzrušenia, cestovania (napr. Portugalsko ♥, Egypt, Bulharsko,..) a iných nudných a zaujímavých vecí. Bol to rok plný zmiem a prispôsobovania sa.

Dá sa povedať, že tento rok sme toho zažili viac než dosť. 

A taktiež to bol rok zrodenia nových hitov! 






Ešte som si stihla pozrieť New Year' Eve. Skvelý film! Ak nemáte čo na práci alebo sa cítite osamelí odporúčam :) budete sa ale cítiť ešte horšie :D 


A je to tu!!!


Poriadne sa rozlúčte so starým rokom, len to nepreháňajte. :D Ja sa o to tiež pokúsim. Takžeee za chvíľu sa začína noc plná zábavy a ohňostrojov SILVESTER.   užite si







Prajem Vám všetkým krásny nový rok 2012. Aby to bol pre Vás nový začiatok. Začiatok, na ktorý nebudete spomínať so smútkom či hnevom, ale na začiatok, na ktorý keď v spomienkach zablúdite Vám bude pripomínať obdobie plné radosti a pocit, že ste vykročili tou správnou nohou. Veď hovorí sa ako na Nový rok tak po celý rok.





Začnite si plniť sny 
(Mne to ešte chvíľu potrvá, ale New York teš sa! :D) 
No aj keby Vám niečo nevyšlo: 




7 komentárov:

  1. krasny post Bibi
    aj tebe krasny novy rok!!
    A NY ti nastopro vyjde:))
    tesim sa ked si raz budem kukat tvoje foto na fb a uplne ti zavidiet :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty trtkúš už si trápna s tými úžastnými príspevkami <3 :D ;) no šťastný nový rok zajtra po telefóne!!!! :D :* a do toho NYsa určo dostaneš či už so mnou alebo bezo mňa a ak so mnou tak spievame tam Party in the U.S.A veď vieš ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Biani, prispevok ako vzdy pekny a hlavne pozitivny, co sa mi velmi paci... :-) Takze, podme si splnit nase sny... mozno aj tie najvacsie ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bianka s tebou som zažil náš prvý silvester a dúfam že nebude posledný. Raz v budúcnosti budeme možno obaja stáť tam medzi milion tristo ludmi na Times Square a vrieskať ako tulene na padajúcu guľu. A na novoročný bozk ti postačí Darren, ktorého vytiahnem z peňaženky. :D a toto je tvoj najlepší príspevok zatiaľ

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Úžasný příspěvek! :)
    A tobě také jen to nej do dalšího roku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. zlatusik, jednym slovom si SKVELA! :)

    OdpovedaťOdstrániť