utorok, 20. decembra 2011

The most wonderful day of the year

Čím viac sa to blíži tým ma viac chytá vianočná nálada. Ja proste milujem Vianoce. Len ma veľmi štve, že sa nám sneh akosi nedostavil.Nevadí. Darčeky nakúpené a zajtra je posledný deň v škole.  To si treba teda poriadne "užiť" ( to znamená bezducho tam sedieť ako každý všedný deň) :D



Keďže tu nie je sneh, vybrali sme sa cez víkend trošku do Tatier. Tam je to niečo úplne iné. Naplno si tam všetci užívajú pravú zimu a predvianočnú atmosféru. Bolo perfektne! 
Náš maskot pobytu TATRAmatka :D 
Tuto nás fotila taká sympatická poľská teta, ktorej keď som sa spýtala či nás môže odfotiť, povedala "nie mám plný kufor" :D (myslela si sa s ňou chceme zviezť)


Keďže idú tie Vianoce napísala som Ježiškovi dopis: 


Milý Ježiško tento rok by som si priala tlstú peňaženku 
a chudú postavu, len to prosím Ťa už tento rok nedopleť :D  




Idú dve blondínky po ulici a jedna hovorí:
- Vieš, že tento rok budú Vianoce v piatok?
Druhá na to:
- Dúfajme, že nie trinásteho! (starý ale smiala som sa :D)

Adamko pri stromčeku :
- Všetky darčeky mi priniesol Ježiško?
-Samozrejme a kto iní?
- To znamená,že vy dvaja ste sa na mňa vysrali? :D






  Koláče napečené, stromček vyzdobený, všade v obchodoch plno ľudí a chaos, všetci pokope a Vianoce sa môžu začať! :) 
Takéto americké Christmas raz vyskúšam :P



Na tomto sa teraz fičí!!! 

srdcovka 

Ho ho hoo
a na koniec to najlepšie 


Všetkým Vám prajem vtipné, krásne a ničím nerušené sviatočky Vianočné, neprejedzte sa veľmi a dávajte pozor na kosti z kapra. 
A hlavne sa na chvíľu zastavte, buďte v pohode a určite s tými ktorých milujete!  


Ešte sa s Vami nelúčim v tomto roku, na to je ešte skoro :P určite Vás obohatím aspoň jedným príspevkom pred Silvestrom. :) Tešte sa a spievajte 
*Vaša Bianka*
xoxo 

9 komentárov:

  1. No už si trápa s takto skvelími príspevkami :D ale ne ľubim ťa aj tebe :* :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No mici, opäť veľkááááá pochvala, príjemné, zábavné, mierne sentimentálne vianočné.... :-)
    Jedna "intímna" otázka: nechceš skúsiť ten NY radšej na jar? ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vánoce je to nejlepší období ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Its huming :DDDDDD krasne vianoce bibulka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zlatiiiik :))) tie videjka- Maria, Wham, TO HO HO HOO <3 a GLEE !!!! <3 uplne naj :) mam vdaka tebe pocit ze su vianoce :) a tie vtipy neviem kam na to chodis :D Perfekne :D All I want for Christmas is juuu :* Ho ho ho :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Silkuš ďakujem mici :D :*
    Tina: ďakujem a jasné že na jar veď sme dohodnuté :D
    Mimi: maximálne súhlasím! :)
    Mafiiik :D aj tebe muuuc :*
    Deniska: ďakujem zlatik aj ja keď to počúvam úplné vianoce na mňa idú :)

    Merry Xmas to everybody ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. zůčastni se mé giveaway:)) http://dreamworld-e.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Možno troška neskôr ale tematicky môj komentar zapadne :D Krasne Vianoce aj tebe Bianka uži si ich tak ako si si ich vysnívala a vytešila :D a nepojedz všetky koláče!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. www.adell-dressmaker.blogspot.com ..;))
    A krásný nový ROK ;))

    OdpovedaťOdstrániť