utorok, 22. novembra 2011

The sun also rises

Život je ako kolotoč: Raz si hore a raz dole.. Môj život je teraz niekde medzi. Rozhoduje sa či ma nechá vystúpiť na vrch a užiť si svojich 15 minút slávy, alebo ma zhodí až na samý spodok a bude sa prizerať prípadne smiať ako sa pomaly vyhrabávam zas aspoň do stredu.


Ešte k tomu keď teraz všade počúvam o stužkovej a maturite si uvedomujem, že sa to fakt rýchlo blíži a o rok to už čaká aj našu triedu. Pri pomyslení na to mám divno zmiešané pocity.. Naša trieda sa totiž nezhodne v ničom, nieto ešte v programe na stužkovú. So It will be interesting :P každopádne to asi bude trapík :D

No a v piatok som bola v kine na TWILIGHTE úsvit 1.časť!! Spolu so Silkou, Marekom a Mafin sme si to poriadne užili. Film je proste geniálny!!! Fakt. Mne sa teda páčil spolu s prvou časťou najviac. Všetci tvorcovia si museli dať poriadne záležať pretože to obsahovalo naozaj všetko čo k tomuto filmu patrí: Krv, romantika, sex, slzy, šťastie, sklamanie, smrrrť, akcia a láska. Musím na to ísť do kina samozrejme ešte raz :D

Tento celý víkend bol taký skôr kultúrne založený. Dostala som obraz, ktorý mi už takmer visí na stene, ale v podstate ho mám dostať až na Vianoce :D Veď poznáte také darčeky.


Sobota bola plná noci divadiel a muzikálu s názvom Muzikálový sen a keďže som muzikálový nadšenec nesmela som v hľadisku chýbať ! :D Bol úžasný. Hlavne pieseň z muzikálu West Side story AMERICA :)


  A nedeľa taktiež muzikál Boyband (2.krát) :D úúú

Príhodička
Neuveríte čo urobila moja babka :P.. Bola v Lidli a chcela si kúpiť tic tac.. Nevedela ich nikde nájsť tak sa spýtala predavačky, že kde je krabička. tá jej odpovedala, že je niekde tam. Babka teda zobrala nejakú krabičku "tic tacou" a bolo jej divné prečo nehrkajú. Ešte sa spýtala predavačky, že či sú to naozaj tic tac a ona, že nevie ona také nepoužíva.. Tak babka zaplatila, otvorila krabičku a tam boli kondómy :D:D tak som sa ešte nikdy nesmiala keď som to počula! :D 


"Sme suroví a povrchní, myslím, že sme stratení"



Vtip na záver :

Do you speak English? 
-Yes.
-Name?-Adolf Bumin.
-Sex?-3 to 5 times a week.

-No, I mean... male/female?
-Yes, male,female and sometimes camels.
-Holy cow!
-Yes, cows, sheep... Animals in general.
-Oh dear,
-No, deer runs too fast! :D






3 komentáre:

  1. Smiala som sa az mi rebierko vyskocilo :D ta tvoja babicka :D zlatuuch :)))) a ten vtip na zaver bol genialny. Twilight <3 a stuskovej sa nedozijem kedze tuto triedu budem opakovat aspon 4x kvoli matike a chemistry JUHUU :D A krasny prekrasny obraz :))))Perfektny BIB´S BLOG LAW YA <3

    D.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Úplne najkrajší príspevok :D strašne sa smejem ♥ Barney na konci zabil

    OdpovedaťOdstrániť
  3. juuuuj ďakujem vám obom :* mojím verným čitateľom :D milujem vááááás ♥

    OdpovedaťOdstrániť