utorok, 29. novembra 2011

Rumour has it...



To sa nám ale poriadne ochladzuje. Stromy zhodili všetky listy a z krásny farieb ostala už len hnedá. Napriek tomu tu stále nesneží. Nemám rada zimu bez snehu. Všeobecne nemám rada zimu, no sneh je také milé oživenie do neskoro začínajúceho a skoro končiaceho dňa.



Každý sa na zimu pripravuje inak.. napríklad môj pes - inteligent (po mne) 
sa dal na zimu ostrihať.. srandista :D 
BEFORE

NOW

Yeah, you may think that I'm a zero
But, hey, everyone you wanna be
Probably started off like me
You may say that I'm a freakshow (I don't care)
But, hey, give me just a little time
I bet you're gonna change your mind

All of the dirt you've been throwin' my way
It ain't so hard to take, that's right
'Cause I know one day you'll be screamin' my name
And I'll just look away, that's right

Just go ahead and hate on me and run your mouth
So everyone can hear
Hit me with the worst you got and knock me down
Baby, I don't care
Keep it up, and soon enough you'll figure out
You wanna be
A loser like me! 
xoxo   


Ak o vás hovoria niečo zlé, žite tak, aby im nikto neuveril :)




ááá dostala som 20/20 bodov z matiky!!! prvý a pravdepodobne aj posledný krát :D.. ale som rada! 
Týmto sa chcem poďakovať všetkým, čo mi držali palce, podporovali ma, verili mi, doučovali ma a všetkým čo stáli pri mne aj za mnou! ďakujem a prajem vám svetový mier :D


Moja novááá baranica fotená na práčke.


Baranica!  :D a ja..




V sobotu sme sa vybrali s Marekom a Tomášom, že pôjdeme natočiť cover. Tak sme sa teda silno pripravili, skoro vstali a išli na autobus. Dlho predlho sme cestovali a každý sme doniesli kus práce. Tomáš: Gitaru, ja: notebook a Marek: lampy, pretože v Tomášovej skúšobni je tma. 
Marekov lampes Tony

Nakoniec sme samozrejme žiadny cover nenatočili, ale niežeby sa nám nechcelo. To tento raz nie. Práveže sme boli silno zažratí do práce. lenže technika zrnčala, drnčala a bručala, tak to nechávame na budúci týždeň. (Boh nám žehnaj) 
Keď sa nám to podarí budete si to tu môcť pozrieť ;) 

Remember:

Každé dievča chce pekného, milého, vtipného, pozorného a upraveného chlapca. Problém je, že taký chlapec už chlapca má.


When nothing goes right.. go left

'Cause God makes no mistakes! 




Nikdy sa tejto pesničky neprepočúvam. Dokonalá..





4 komentáre:

  1. Not dreams but your blog makes my life better :D Thank you for whole time spend on this blog. You're getting better and better :D And I am on the right track baby :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Úplne super a nenormálne funny ešte chcem ďalší :):D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Neskutočné Bibinka :)) zase toľko krásnych obrázkov,, od kiaľ ich berieš? ;)) Tvoja Baranička je úžastná <3 Prstík parádne nalakovaný ( jeden jediný nalakovaný :D ) Tú Rihhaninu pesničku MilujeM <3 a z ,, Take what you need. ,, si prosím Lásku, Krásu, Kuráž a Silu ( aby som mohla zbiť niekoho ty vieš koho )A to s tým chlapcom je pravda :( Ale funny :D Krásne nádherné teším na budúci :*
    A Loser like me- D.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ďakujem vám zlatíčka moje ♥
    Marek: som veľmi vďačná aj ja rada čítam tvoj blog to predsa vieš :))
    Silka: ďakujem :*
    Dena: tak vieš hľadám po nete :P snáď ma niekto nezažaluje :D presne len jeden ako som ti vravela :D :) ,, Take what you need. ,, no kiež by to bolo také jednoduché :) ďakujem :**

    OdpovedaťOdstrániť