streda, 16. novembra 2011

Fire in my heart

Ako malej sa ma často ľudia pýtali čím chcem byť keď vyrastiem. Nikdy som sa nad tým nejako nezamýšľala.Veď to poznáte.. Malému dieťaťu netreba veľa ku šťastiu. Aj keď deti majú vždy vysnívané povolania ako doktorka, učiteľka, speváčka, herečka,... No potom príde realita a kedysi malé dieťa, teraz adolescent či dospelí, zistí, že byť učiteľom, alebo doktorom stojí za nič.I keď ja osobne si to nemyslím, no učitelia to majú s nami žiakmi dosť ťažké. Ale mi študenti ešte ťažšie.. hlavne keď sme povinný čeliť zlej nálade ,či komplexom učiteľov alebo ne-autorite nejakého nováčika. :D

Teraz, keď si to tak uvedomujem, stále nemám nejak poriadok vo svojej budúcnosti.
Neviem, čo bude zajtra ako môžem vedieť čo bude o 5 rokov?  
Mám sny. Každý má sny. Alebo aspoň väčšina. Bez snov podľa mňa život nemá zmysel. O to je to krajšie keď sa vám sen splní. 


No kto by to bol povedal Fejsbúk má už aj cigarety :D 


Broadway     
Sem sa ja raz vyberiem :)
Nikdy sa nevracaj do minulosti., pretože to len zabíja tvoju prítomnosť.
Príbehy sa neopakujú.
Ľudia sa nemenia.
Nikdy nestoj na mieste.
Choď len dopredu a nepozeraj späť.
ľudia, ktorí sú ti súdení ťa dobehnú, alebo budú kráčať zarovno s tebou.
Nechaj ľudí odísť.
Keď sa vrátia, patria k tebe.
Asi je na to nejaký dôvod prečo sa ľudia z tvojej minulosti nedostali do budúcnosti ;)







Tešme sa z maličkostí a život môže byť krajší :)

♥ ♥ ♥

3 komentáre:

  1. Peknučký článok, perfektné obrázky a ide ti to SKVELO ! len tak ďalej <3

    Boh žehnaj Amerike !! :D :))))

    D.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super si to napisala žena moja :)

    OdpovedaťOdstrániť